۰ سبد خرید

دبیرستان توان برتر فاطمه

دبیرستان توان برتر فاطمه یکی از مدارس خوش نام شهر تبریز هست که در منطقه ولیعصر قرار دارد. در این پست به صورت کامل خدمات این مدرسه رو بررسی می کنیم و اگه تصمیم به انتخاب یک مدرسه خوب رو دارید این محتوا می تونه به شما کمک کنه...
دبیرستان توان برتر فاطمه - زوم مشاوران آلفا

انتخاب یک مدرسه خوب دقیقا مساوی است با موفقیت یا شکست دانش آموز چرا که با نهایی شدن امتحانات پایه های دهم و یازدهم و تاثیر مستقیم در نتیجه کنکور نقش اصلی به موفق رساندن دانش آموزان به عهده مدارس خواهد بود. اولیای دانش آموزان شهر تبریز همیشه به تحصیل فرزندان خود ارزش قائل می شوند و دنبال محتوایی هستند که در انتخاب بهترین مدرسه راهنمایی شان بکنند.

 

ویژه برنامه زوم آموزشی مشاوران آلفا دقیقا روی مراکز آموزشی و مدارس تمرکز می کند و سعی می کند نه فقط تبلیغ بلکه یک معرفی واقعی برای اولیا داشته باشد. در این قسمت نظرات دانش آموزان – نظرات اولیا – نظر استاد شیری و مصاحبه کامل استاد احمدی با سرکار خانم صاحبی مدیریت محترم  دبیرستان توان برتر فاطمه را مشاهده کنید…

 

1. دلیل تعریف دانش آموزان، اولیا و معلمان از مدیریت مهم ترین رکن مدرسه دقیقا به چه خاطر هست ؟

یکی از ویژگی های مهم در ارتباط صمیمانه ی مدیر مدرسه با دانش آموزان این است که یک مدیر، همچون یک مادری دلسوز با دانش آموزان رفتار کند. یک دلسوزی واقعی دلسوزی است که دانش آموز آن را با تمام وجود حس کند.

 

2. مدرسه ی شما در کدام ناحیه از تبریز قرار دارد؟

دبیرستان توان برتر فاطمه زیر نظر ناحیه 1 آذربایجان شرقی، واقع در سربالایی ولیعصر، روبروی خیابان عارف.

این مدرسه هیچ شعبه ی دیگری ندارد.

 

3. حساسیت شما برای تیم آموزشی بعنوان مدیر مدرسه چه چیزی است؟ پارامترهای اصلی برای انتخاب یک معلم نمونه چه چیزی است؟

اساس دبیرستان توان برتر فاطمه برای انتخاب معلم نمونه چه از لحاظ آموزشی و چه از لحاظ پرورشی، مهربانی و دلسوزی است. چه بخش مدیریت، چه بخش خدمات و چه همکاران معلم از لحاظ دلسوزی و مهربانی در حال رشد هستند و هر همکار و معلمی که از این و پارامتر دور شوند، از مدرسه ی ما حذف خواهند شد. فعالیت ما در این مدرسه بعنوان یک مدرسه ی غیرانتفاعی به گونه ای نیست که همکاران در درون مدرسه به یک نوع رفتار و تدریس کنند و در بیرون از مدرسه دانش آموز را به شرکت در کلاس های بیرون از مدرسه وادار کنند. کل آموزش های ما در درون مدرسه صورت میگیرد.

 

4. رویکرد شما بعنوان یک مدیر، برای غیرحضوری بودن مدارس چیست؟

ما با غیرحضوری بودن مدارس و آموزش به شدت مخالف هستیم. در مدرسه ی ما، در چندسال اخیر حتی یک مورد هم آموزش و تحصیل غیرحضوری نداشتیم. دانش آموزانی که خواهان تحصیل بصورت غیرحضوری هستند، همان دانش آموزانی هستند که از درس و فعالیت و خودمحوری و خودخوانی بودن فراری هستند. این دانش آموزان برای خود از این طریق فرصتی بوجود می آورند که یک سال تحصیلی خود را با انجام ندادن هیچ فعالیتی سپری کنند و با سپری کردن یک سال بدون تحصیل با شکست های زیاد و مشکلات روحی مواجه می شوند و چون ما در این مدرسه قصد آسیب رساندن به دانش آموزان را نداریم، از آموزش بصورت غیرحضوری پرهیز میکنیم.

 

5. رویکرد دبیرستان توان برتر فاطمه برای مسائل پرورشی به چه شکلی است؟

ما در این مدرسه هم اردوهای درون شهری و هم اردوهای خارج استانی داریم.

در اردوهای درون شهری در تایم های بعدازظهر با دانش آموزان به برخی پارک های داخل شهر به مدت 4-3 ساعت میرویم. با دانش آموزان در بازی های مهیج مثل بولینگ شرکت میکنیم که همه ی فعالیت ما در پیج اینستاگرام ما هم بصورت پست و هم بصورت استوری ثبت شده. در سال قبل یک اردوی زیارتی مشهد مقدس مادر دختری با پایه دهم که هم زیارتی و هم تفریحی بود برگزار شد .

 

6. علت نتایج عالی و اعتماد به نفس بالای دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در امتحانات نهایی خردادماه چه بود؟

در سال تحصیلی جدید، از 16 تیرماه کلاس های پایه ی یازدهم و دوازدهم شروع و برگزار می شوند. 20 جلسه کلاس برای پایه یازدهم و 10 جلسه مرور نکات کنکوری پایه دهم. ضمن جمع بندی پایه دهم، پایه یازدهم هم شروع می شود.

در مهرماه با شروع پایه یازدهم، پیگیری روزانه، تلاش مستمر، ایجاد کمپ های گروهی و مطالعه ی دسته جمعی در درون مدرسه با حضور و تلاش 24 ساعته ی معلمان گرانقدر، سعی در موفقیت در امتحانات نهایی را داریم. روحیه و اعتماد به نفس بالای دانش آموزان بعد از هر امتحان نهایی باعث میشد تا همکاران مدارس دیگر برایشان سوال شود که علت نتایج عالی چیست؟ انشاالله در آینده نتایج امتحانات نهایی و کنکور از طریق پیج اینستاگرامی اطلاع رسانی می شود.

ما در مدرسه توان برتر فاطمه، جهت آمادگی دانش آموزان عزیزمون، امتحانات ترم اول را به سبک امتحانات نهایی برگزار کردیم. سوالات به سبک امتحانات نهایی، پاسخبرگ شبیه به پاسخبرگ امتحانات نهایی، چینش و شماره گذاری صندلی های حوزه ی امتحانی شبیه به حوزه های امتحانات نهایی، مراقبین جلسه ی امتحانی بصورت دقیق جلسه ی امتحانی را بررسی کرده و از هرگونه تقلب جلوگیری می کنند، تصحیح اوراق امتحانی به سبک نهایی است که همه ی این عوامل باعث می شوند تا دانش آموزان شرایط امتحانات نهایی را تجربه کنند و روز امتحان نهایی بدون استرس و با اعتماد به نفس بالا سرجلسه ی امتحان حاضر شوند.

 

7. بسیاری از مدارس یک رنگ و یک دست نیستند. آیا در مدرسه ی شما ثبتنام دانش آموزان از طریق پذیرش در آزمون ورودی مدرسه است و دانش آموزان از فیلتر خاصی برای ثبتنام رد می شوند یا هر دانش آموزی که بخواهد می تواند در مدرسه ی توان برتر فاطمه ثبتنام کند؟

ما در این مدرسه، با توجه به سابقه ی تدریس و مدیریت 28 ساله در آموزش و پرورش، توانایی شناخت دانش آموزان را داریم. در ثبتنام میان پایه های ما، کارنامه های نهایی گویای استعداد دانش آموزان است و در ثبتنام نهم به دهم با توجه به تسلط بنده، نسبت به کارکرد دانش آموز برای سه سال دوره ی اول که بعنوان هدایت تحصیلی شناخته می شود، وضعیت آموزشی دانش آموز مشخص می شود و نیز با همکلام شدن با دانش آموز برای مدت زمان 10-5 دقیقه میتوانیم وضعیت پرورشی و اخلاقی و رفتاری و انضباطی دانش آموز را مشخص کنیم.

علاوه بر اینکه ما در این مدرسه، آموزش را یک عامل بسیار مهم در نظر میگیریم، به بع پرورشی هم نگرش مثبت داریم. دانش آموزی که در این مدرسه ثبتنام می کند باید طبق موازین مدرسه رفتار کند. علاوه بر اینکه فضای مدرسه سرشار از محبت و دلسوزی است، حدوحدود دانش آموز هم حفظ شده و یک عامل مهم شمرده می شود و دانش آموز باید رعایت کند.

 

8. بسیاری از اولیاها، درکنار خدمات و وضعیت مدرسه، دغدغه ی هزینه ی ثبتنام در مدارس نیز دارند. چون بسیاری از مدارس هزینه های مازاد غیرمتعارفی از اولیا دریافت می کنند. شهریه ی مصوبه مدرسه ی توان برتر فاطمه و هزینه ی دریافتی این مدرسه چند است؟

توصیه ی ما به تمامی اولیاها قبل از اعلام شهره این است که، اولیای محترمی که دانش آموزان خود را به بیرستان غیردولتی ثبتنام می کنید، می توانید قبل از ثبتنام به سایت مشارکت های مردمی مراجعه کرده و به بخش مدارس غیردولتی رجوع کرده و شهریه ی هر مدرسه را در این قسمت مشاهده کنید.

متاسفانه برخی مدارس غیردولتی علاوه بر شهریه ای که دولت برای آن مدرسه درنظر گرفته است، برای اولیا مبالغ نجومی تر اعلام میکنند که خوشبختانه مدرسه ی ما به حول و قوه ی الهی به اینصورت نیست. ما شهریه ای که دریافت میکنیم، شهریه ی مصوب دولتی است. یعنی هر اولیای که به سایت مشارکت مردمی مراجعه کنند مشاهده خواهند کرد که هر مبلغی که دولت اعلام کرده اند ما همان مبلغ را دریافت میکنیم و در این مدرسه هم با بهترین معلمان و خدمات عالی در خدمت اولیا و دانش آموزان گرامی هستیم. ما در این مدرسه معلمی نداریم که زیر 15 سال سابقه ی کاری داشته باشد.

 

9. مبلغ شهریه دبیرستان توان برتر فاطمه چند است؟

مبلغ دریافتی برای برای سالتحصیلی 1402-1403 ویژه پایه ی دهم و یازدهم، 21 میلیون و 900 هزار تومان و برای پایه دوازدهم، 24 میلیون و 500 هزار تومان است.

 

10. سخن پایانی برای حسن ختام و توصیه ی شما برای ما:

باتشکر از حضور شما و توصیه ی اصلی و قلبی بنده برای تمامی اولیاها این است که زمانی که دانش آموزان را ر یک مدرسه ثبتنام میکنند، چه ابتدایی چه راهنمایی و چه دبیرستان، در تعیین مدرسه دقت کنند. نقشی که مدارس در تربیت فرزندان دارند، ولی چندین سال یک دانش آموز در آن محیط فعالیت می کند و رشد میکند. و چون دانش آموزان از 7 سالگی تا 18 سالگی سن رشدشان است، چه از لحاظ تربیتی و چه از لحاظ جسمی، بسیار مهم است که بدانیم فرزندانمان را دست چه کسی بسپاریم. دانش آموزان و اولیای هر مدرسه، خود گویای ویژگی های یک مدرسه است.

 

 

جهت اطلاع از شرایط و ثبت نام در دبیرستان دخترانه توان برتر فاطمه لطفا با شماره روابط عمومی آلفا در ارتباط باشید و یا اطلاعات خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایید و منتظر تماس همکاران باشید.

 

04133370506

09142365146

  1. جمشیدی گفت:

    یه مدرسه عالی که هم از لحاظ درسی از دانش آموزان حمایت میکنن هم از لحاظ روحی😍
    برا خود من خیلی مهم بود که دخترم جایی درس بخونه که علاوه بر درسش به روحیه اش هم توجه بشه چون این سن از جوونا واقعا سن مهمی هست…..
    خوشحالم که اون مدرسه ای که مدنظرم بود رو پیدا کردم😍
    مرسی از مجموعه عالیتون🙏🏻

  2. مبین گفت:

    عالی بود🌹🌹

  3. مبین گفت:

    عالییییییی

  4. پیمان گفت:

    خیلیییییی عالیه

  5. ناهیده صاحبی حق گفت:

    با تشکر از حضور مشاوران آلفا در مدرسه پر انرژیمون
    پیشنهاد می کنم اولیای محترم
    قبل از ثبت نام در هر مدرسه دیگری
    حتما
    مدرسه خوبمون رو ببینن

    نظرات اولیا و بچه ها بهم انرژی مضاعف میده

  6. فاطمه حسن زاده گفت:

    مدرسه ای عالی با مدیریت و‌کادر توانمند و دلسوز

  7. مریمم گفت:

    خانم صاحبی بهترین و مهربان ترین مدیر در طول دوران تحصیلم بودن
    فردی بسیار دلسوز و مسئولیت پذیر

  8. نوری گفت:

    من قبلا هم تو مدرسه خانم صاحبی بودم دقت در انتخاب دبیران هم از لحاظ علمی هم اخلاقی یکی از ویژگی های مثبت ایشون بود د همیشه سعی میکردن بهترین های شهر رو برای تدریس انتخاب کنن

  9. زهرا طالعی گفت:

    بسیار عااالی✨✨
    مدیر و معلمان فوق العاده
    خوش برخورد ، با نظم، دلسوز

  10. منیره حسین پور گفت:

    توان برتر فاطمه از هر لحاظ (مدیر عالی و استادهای دلسوز و باسواد و..‌.)یکی از بهترین مدارس سطح تبریز هست .

  11. سلطاندوست گفت:

    بنده با مدیریت محترم مدرسه توان برتر فاطمه خانم صاحبی عزیز سالهاست آشناهستم ایشان مدیری بسیار توانمند خلاق فعال با انگیزه دلسوز و مهربان و آشنا با شیوه های نوین و علمی و روانشناسانه تربیت علمی و اخلاقی فرزندان عزیزمان هستند امیدوارم با درایت این مدرسه را انتخاب بفرمایید با تشکر سلطاندوست دبیر زیست شناسی دبیرستان‌های تبریز

  12. حسن زاده گفت:

    مدرسه‌ای فوق العاده در منطقه ولیعصر با شهریه باور نکردنی😍

  13. Elnaz Bandari گفت:

    من به عنوان دبیر مدرسه ی توان برتر فاطمه ، از سیستم آموزشی ،محیط اموزشی ،دبیران مجرب و کادر مدیریت مجرب در طی همکاری دو سال کمال رضایتمندی را دارم

  14. صداقت گفت:

    با عرض وخسته نباشید خدمت مدیرت وکادر مدرسه توان برتر
    واقعا مدرسه بی نظیری هست خانم صاحبی مثل یک مادر دلسوز برای تمام دانش آموزان هستند خانم شیری هم استاد فوق العاده‌ای در درس ریاضی هستن
    نهایت سپاسگذاری از تمام استادان مدرسه توان برتر فاطمه رادارم
    خداقوت

  15. نبی‌زاده گفت:

    مدرسه‌ای منظم و با برنامه‌ای هست، باتشکر از کادر توان برتر فاطمه و علی‌الخصوص مدیریت مدسه.

  16. كتايون گفت:

    يك مدرسه ي عالي و مديريت و مدير عالي👌🏻👌🏻

  17. اسمعیل جوانی گفت:

    بنده از نزدیک بامدیریت خانم صاحبی حق آشنا هستم مدیری لایق ، توانا مدبر و آشنا به تمام امور

  18. آرزو محمدپور گفت:

    ددرسه غیرانتفاعی توان برتر از بهترین مدارس غیرانتفاعی دخترانه تبریز با کادر دلسوز است

  19. مهاجر گفت:

    اگه دنبال مدرسه ای هستید که به دور از استرس آموزش عالی ببینید قطعا باید توان برتر فاطمه رو انتخاب کنید .. آرامشی که نشات میگیره از مدیریت توانمند و مهربان

  20. یدالهی گفت:

    با سلام .
    دبیرستان توان برتر فاطمه یه مجموعه ی فوق العاده عالی و توانمند از هر لحاظ از جمله آموزشی و پرورشی که هر دو مولفه به نحو احسن در این مجموعه در حال اجراست .
    بنده به عنوان یکی از اولیای مدرسه از مدیر محترم مجموعه خانم صاحبی و دبیران و مشاوران عالیشون نهایت سپاس و تشکر رو دارم .
    و با خیال راحت فرزندم رو به شما عزیزان سپرده ام .

    و همچنین از بابت شهریه که طبق تعرفه ی دولتی میباشد و عادلانه و منصفانه است ؛ سپاسگزارم .

  21. باران گفت:

    یکی از مدارس عالی و برتر تبریز هستند.⚘️

  22. موحدی گفت:

    یه مدرسه عالی و نمونه و یه افتخار برای شهرمون هستند
    خانم صاحبی بی نظیر هستند
    موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ورود به حساب کاربری

به سایت مشاوران آلفا خوش اومدی 🥰
اطلاعاتت رو دقیق بزن و وارد سایت شو…
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:30)